Så var det över...

Så var denna säsong av 1811 oåterkalleligt slut.
Den sista säsongen någonsin...kanske...
Vilket sätt är bättre att sluta än med en liten bildkavalkad:



   

   

   

   

   

     

   

   

     

   

   

   



Nu var det ju så att föreställningen spelades in
för DVD-produktion.
Om denna ska säljas eller bara ges åt ensemblen vet vi inte i
nuläget, men håll ögonen öppna ni som missade
föreställningen och ni som gillade den så mycket att ni vill
se den igen.

Detta är också sista inlägget på denna blogg...kanske...
och jag som författat dessa ord tackar för mig
och om ni vill läsa mer så hänvisar jag till min
andra blogg:



http://loveliferock.blogg.se/

Kanske möts vi igen i teatervärlden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0